Infinite Inspirit
Ramadhan tibaa ! :)
Wednesday 25 July 2012 | 01:49 | 0 comments
assalamualaikum .
hye peeps , amacam iman korang hari ni ? okay , kawal nafsu tu siket . haha . sihat tak ? harap sihat laa sebelum nak bace . ;)

hmmm , nak story ape ek ? korang tahu tak ape itu PUASA ? tahu , alhamdulillah . yang tak tahu ni aku nak cakap , puasa tu bermakna menahan diri daripada minum serta perkara perkara yang boleh membatalkan puasa dari terbit fajar hingga terbenamnya matahari serta niat . 


hari ni dah hari 5 Ramadhan kan ? mase first day aku puase , tak rase pon yang aku ni puase . tak tahu ar kenapa , hari kedua pon camtuh . smpai hari ketiga . Downn ! lemahh . act , puase ni bukan untuk melemahkan kita okay ! die sebenarnya memberi semangatt . haha , ape seronoknya puase ni ? hmm , seronoknya puase ni . bila , time nak berbuka . betapa nikmatnyaa kan ? then , time Raya Aidilfitri . syokkk betul . ape jelaa aku nak story lagy kan ? kalau ikotkan , aku post je mase first day . tapy , sebab aku kat kampong . dan kampong aku takde internet , terpakse laa tunda ! ingat nak buat hari Isnin . tapyy , malas datang tanpa diundang . hari ni , rajin pulak jari jari aku nak menaip . aku story . haha , tu je kot ?

* tunggang langgang kan post kali ni ?
  aku pon tak tahu ape yang aku tulis . blog aku , biar ar :p
ILOVEYOUALLVERYMUCH<3 kbai. assalamualikum .

Older Post | Newer Post
Mr . Myx!

Follow this blog if you like ! tak sukee ? boley berambus :D dah bace entry , jgan nak mengutuk ! :P

Chatting

Sing A Song

Credit
Template by : Asna Baekhyun
Header and Background by : Mrs. Baekyeol

Check This XD

About Links Entries